صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۳۵۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰
ساعتی پیش ۵ تکنسین اصفهانی که برای لایروبی انبار شرکت نفت برد‌اسپی شهرستان کوهدشت به داخل مخزن رفته‌ بودند، دچار گاز گرفتگی شدند‌.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فرماندار کوهدشت: ساعتی پیش ۵ تکنسین اصفهانی که برای لایروبی انبار شرکت نفت برد‌اسپی شهرستان کوهدشت به داخل مخزن رفته‌ بودند، دچار گاز گرفتگی شدند‌ و جان خود را از دست دادند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :