صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۳۵۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، هادی محمدی و محمد جواد حسین‌نژاد دو بازیکن سپاهان به دلیل اخراج در بازی با نیروی هوایی عراق به ترتیب...

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، هادی محمدی و محمد جواد حسین‌نژاد دو بازیکن سپاهان به دلیل اخراج در بازی با نیروی هوایی عراق به ترتیب، ۴ و ۲ جلسه محروم شدند. این ۲ بازیکن هر کدام هزار دلار جریمه شدند.

امیر مهدی جان ملکی، بازیکن نساجی نیز به دلیل خطای خطرناک مقابل مومبای سیتی ۲ جلسه محروم و به پرداخت هزار دلار جریمه شد.

برچسب ها: سپاهان ، نساجی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :