صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۳۵۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس روز گذشته جلسه‌ای را با مسئولان ذی‌ربط برای هماهنگی داربی برگزار کردند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از  ایسنا، تیم‌های استقلال و پرسپولیس در داربی بزرگ پایتخت (معوقه از هفته پنجم لیگ برتر) روز پنجشنبه ۲۳ آذر در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دیروز، شنبه مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای هماهنگی این بازی جلسه‌ای با مسئولان ذی ربط برگزار کردند و مقرر شد که هواداران دو تیم به صورت مساوی در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند. همچنین قرار است برای اولین بار هواداران خانم داربی را از نزدیک تماشا کنند. البته هنوز تعداد تماشاگران خانم برای حضور در داربی مشخص نشده است.

برچسب ها: بانوان ، داربی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :