صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۳۵۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸
کشور در موج اول آنفلوانزا قرار دارد و گروه های حساس، برای کاهش عوارض این بیماری حتما واکسن، تزریق کنند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از  انتخاب، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می گوید بیشترین موارد بستری ناشی از آنفلوانزا، مربوط به افرادی است که واکسن نزده اند. او گفت: کشور در موج اول آنفلوانزا قرار دارد و گروه های حساس، برای کاهش عوارض این بیماری حتما واکسن، تزریق کنند.

 

برچسب ها: آنفولانزا ، واکسن

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :