صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۳۵۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
اولین ناوشکن نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نام شهید صیاد شیرازی تا پایان سال جاری به یگان رزم این نیرو الحاق خواهد شد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایرنا، «دریادار قلی‌زاده» رئیس گروه ناوشکن‌های وزارت دفاع:اولین ناوشکن نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نام شهید صیاد شیرازی تا پایان سال جاری به یگان رزم این نیرو الحاق خواهد شد.

این ناوشکن مراحل نهایی ساخت خود را می‌گذراند و قرار است تا پایان سال جاری در خلیج فارس رونمایی شود.

برچسب ها: ناوشکن ، سپاه

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :