صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۳۴۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: طی هفت ماه امسال ۷۵ مصدوم ناشی از گازگرفتگی سگ برای معاینه و تعیین خسارت به مراکز پزشکی....

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، دکتر علی عباسی با بیان اینکه که از شمار مراجعه کنندگان به پزشکی قانونی، ۵۵ نفر مرد و مابقی زن بودند، افزود: خطر گاز گرفتن سگ بسیار جدی است و باید به پزشک مراجعه شود.

وی با اعلام اینکه بیشترین مراجعه کنندگان به پزشکی قانونی از شهرهای ساری با ۱۴مصدوم، رامسر با ۱۱ و بابل با ۱۰ مصدوم به دلیل گاز گرفتگی سگ بوده است، اظهار کرد: براساس آمار ارجاعی کمترین مراجعه کننده مربوط به شهرستان‌های بابلسر، بهشهر، جویبار، محمود آباد، فریدونکنار و نکا هر کدام با یک مورد گزارش شده است.

قابل ذکر است، در سال گذشته ۱۰۴ نفر (افزایش ۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل ) مصدوم ناشی از گازگرفتگی سگ برای بررسی معاینه و تعیین خسارت به پزشکی قانونی مراجعه کردند که ۷۹ نفر مرد و ما بقی زن هستند.

برچسب ها: پزشکی قانونی ، سگ

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :