صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۳۴۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴
هافبک پرسپولیس گفت: ما در تهران میزبانی خیلی خوبی از النصر داشتیم اما در قدم اول مانند آنچه که در شأن و شخصیت ما بود رفتار نشد.

به گزارش بولتن نیوز، اعتماد آنلاین، او ادامه داد: فردا بازی خیلی سختی داریم. تلاش می‌کنیم که سربلند از زمین بیرون بیاییم. در بازی قبل آنطور که باید و شاید بازی نکردیم و این بازی باید تمام تلاشمان را انجام بدهیم تا دل هواداران را شاد کنیم.

همچنین یحیی گل‌محمدی هم صحبت‌های تندی درباره ناهماهنگی به وجود آمده برای حضور در نشست خبری انجام داد و با انجام صحبت‌های کوتاهی سالن را ترک کرد تا زودتر به تمرین تیمش برسد.

مهدی ترابی در نشست خبری پیش از بازی مقابل النصر عربستان که در ریاض پایتخت این کشور برگزار شد، با اشاره به ناهماهنگی موجود برای حضور در نشست خبری که منجر به معطلی نیم ساعته او و گل‌محمدی شد، گفت: من هم باید یک گلایه کنم. اصلا اتفاق خوبی رخ نداد. ما در تهران میزبانی خیلی خوبی از النصر داشتیم اما در قدم اول مانن آنچه که در شأن و شخصیت ما بود رفتار نشد.

او ادامه داد: فردا بازی خیلی سختی داریم. تلاش می‌کنیم که سربلند از زمین بیرون بیاییم. در بازی قبل آنطور که باید و شاید بازی نکردیم و این بازی باید تمام تلاشمان را انجام بدهیم تا دل هواداران را شاد کنیم.

همچنین یحیی گل‌محمدی هم صحبت‌های تندی درباره ناهماهنگی به وجود آمده برای حضور در نشست خبری انجام داد و با انجام صحبت‌های کوتاهی سالن را ترک کرد تا زودتر به تمرین تیمش برسد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :