صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۳۴۶۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
رحیم‌پور ازغدی :
رحیم‌پور ازغدی گفت: غربی‌ها این را در دنیا تثبیت کردند که ذات نژاد اروپایی غربی که بعدها آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها از دل آن بیرون آمدند؛ اینها ذاتا ارباب جهان هستند و باید هم باشند و بقیه هم کارشان نوکری آن‌ها است.

گروه سیاسی: رحیم‌پور ازغدی گفت: غربی‌ها این را در دنیا تثبیت کردند که ذات نژاد اروپایی غربی که بعدها آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها از دل آن بیرون آمدند؛ اینها ذاتا ارباب جهان هستند و باید هم باشند و بقیه هم کارشان نوکری آن‌ها است.

به گزارش فارس، پورازغدی می‌گوید: اینها (غربی‌ها) کسانی هستند که به غارت شما قانع نیستند، زبان و لباس و حجاب‌تان را تغییر می‌دهند. به این هم قانع نیستند و به شما یاد می‌دهند که چگونه خودتان، خودتان را تحقیر کنید. حداقل سه مکتب نژادپرستی در حوزه جامعه‌شناسی در قرن ۱۹ ابداع شد که می‌خواستند به لحاظ تاریخی اثبات کنند که ما غیر غربی‌ها ژنمان مشکل دارد، ذاتمان مشکل دارد.

وی افزود: این را در دنیا تثبیت کردند که ذات نژاد اروپایی غربی که بعدها آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها از دل آن بیرون آمدند؛ اینها ذاتا ارباب جهان هستند و باید هم باشند و بقیه هم باید تنها ترجمه کنند و کارشان نوکری است. این را در قرن ۱۹ تئوریزه کردند و اگر در یک‌جایی هم شروع به اثبات کردید، شما را ترور می‌کنیم.

برچسب ها: غربی ها ، امریکا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
با طلوع چین نظم تک قطبی غرب بزودی غروب می کند.
ناشناس
|
|
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
آن هذیان گوی بی مسمای زیبا کلام که مدعی دموکراسی هم است برای ماله کشی جنایتهای صهیونیستها دریک نگاه نژاد پرستانه قوم یهود را برترین درجهان ودارای حق سیادت بردیگر اقوام میداند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :