صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۳۴۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
وزیر ارتباطات:برای هوشمندسازی به اينترنت پرسرعت و امن نيازمنديم.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از عصرایران، وزیر ارتباطات:برای هوشمندسازی به اينترنت پرسرعت و امن نيازمنديم.

از سال گذشته اتصال شهرهای كشور به فيبر نوری را آغاز كرديم و تا پايان دولت سيزدهم تمام شهرها به فيبر نوری متصل می‌شوند.

اين اقدام در كشورهايی با مقياس جغرافيايی ايران ۱۰ سال طول كشيده ما تلاش می‌كنيم در عرض ۳ سال انجام دهيم.

برچسب ها: فیبر نوری ، اینترنت

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :