صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۳۴۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱
سه نفر از قاچاقچیان مواد مخدر نیز دستگیر شدند که با صدور قرار تأمین کیفری بازداشت هستند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از عصر ایران، رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت:در ادامه روند مبارزه با سوداگران مرگ در استان هرمزگان، مأموران مرزبانی استان در پایگاه‌های دریابانی بندرلنگه و جاسک موفق شدند در ۲ عملیات جداگانه، یک تن و ۶۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف کنند.

به گزارش روابط عمومی دادگستری هرمزگان مجتبی قهرمانی افزود: در این ۲ عملیات، مأموران دریابانی ضمن انهدام ۲ باند قاچاق مواد مخدر در نوار مرزی استان در آب‌های خلیج فارس و دریای عمان، ۲ فروند شناور و یک دستگاه موتور سیکلت متعلق به سوداگران مرگ را نیز توقیف کردند.

وی خاطرنشان کرد: سه نفر از قاچاقچیان مواد مخدر نیز دستگیر شدند که با صدور قرار تأمین کیفری بازداشت هستند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با هشدار به قاچاقچیان مواد مخدر خاطرنشان کرد: اقدامات مجرمانه سوداگران مرگ از زیر چتر امنیتی دستگاه قضایی و ضابطین مخفی نخواهد ماند و با مرتکبان چنین جرایمی به شدت برخورد خواهد شد.

برچسب ها: هرمزگان ، مرزبانی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :