صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۳۴۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اینترنت ماهواره‌ای ملی در برنامه‌های بلندمدت ما قرار دارد و این پروژه نیاز به یک کنسرسیوم منطقه‌ای دارد ...

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، عیسی زارع‌پور؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیئت دولت اظهار کرد: اینترنت ماهواره‌ای ملی در برنامه‌های بلندمدت ما قرار دارد و برای اینکه بتوانیم از ظرفیت‌های خودمان برای ارائه اینترنت ماهواره‌ای استفاده کنیم، این موضوع در دستور کار سازمان فضایی ایران قرار گرفته است.

 

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :