صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۳۴۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
دو ماه بعد از وعده معاونت بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر ساماندهی بازار شکر، این کالا سهمیه بندی شد و قرار است این وزارتخانه....

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، دو ماه بعد از وعده معاونت بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر ساماندهی بازار شکر، این کالا سهمیه بندی شد و قرار است این وزارتخانه با استقرار بازرسان خود، بر توزیع سه کیلوگرم شکر به هر شهروند نظارت کند و به این ترتیب به کمبود شکر و هدررفت ۳۲هزار میلیارد تومان ارز به سود قاچاقچیان و برندهای غیرایرانی اعتراف کرد.

مشخص نیست چه هزینه‌های دیگری باید به دولت و مردم تحمیل شود تا وزارت جهاد کشاورزی به جای نظارت گسترده روی نایلون‌های کوچک خرید مردم، مانع قاچاق‌های چندین و چند میلیون دلاری شکر شود و سوال اصلی‌تر این است چرا ستاد تنظیم بازار در این شرایط نقش تماشاچی را ایفا نموده و به وظیفه قانونی و ملی خود برای ایجاد تغییر در این رویه ناصواب و غیر کارشناسی عمل نمی کند؟/عصرخبر

برچسب ها: جهادکشاورزی ، شکر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :