صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۳۳۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸
مقر فرماندهی ارتش اسرائیل هدف قرار گرفت
حزب الله: موضع «بیاض بلیدا» دشمن صهیونیستی را هدف قراردادیم و تلفاتی به آنها وارد و همچنین مقر فرماندهی گردان «زرعیت» ارتش رژیم صهیونیستی

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، حزب الله: موضع «بیاض بلیدا» دشمن صهیونیستی را هدف قراردادیم و تلفاتی به آنها وارد و همچنین مقر فرماندهی گردان «زرعیت» ارتش رژیم صهیونیستی و تجمعات آنها را هدف قرار داده و تلفاتی به آنها وارد کردیم.

گردان‌های قسام اعلام کرد که رزمندگانش دو دستگاه تانک ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه مدرسه الزراعه در بیت حانون با سه خمپاره یاسین ۱۰۵ منهدم کردند.

برچسب ها: اسرائیل ، حزب‌الله

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :