صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۳۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: ۱۸ دانش‌آموزان یکی از مدارس دخترانه یاسوج در پی‌درگیری دو دانش آموز راهی بیمارستان شدند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، حسنعلی عزت‌خواه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی درگیری دو دختر دانش آموز مدرسه زینبیه یاسوج یکی از طرفین دعوا از اسپری که از جیب خود درآورده بود، به صورت طرف مقابلش زد که پخش شدن بوی اسپری منجر به سرگبچه و بدحالی ۱۸ دانش آموز دختر دیگر شد.

وی اظهار کرد: دانش آموزانی که دچار سرگیجه شده بودند توسط پرسنل اورژانس به مراکز درمانی یاسوج انتقال داده شدند.

همچنین محمود شهامت، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج_ در این خصوص گفت: حدود ۱۸ نفر از دانش‌آموزان دختر یک مدرسه دبیرستان یاسوج بر اساس استنشاق یک ماده شبه منفجره با علامت‌های تنفسی و تنگی‌نفس به بیمارستان امام سجاد(ع) مراجعه کردند که الحمدلله بعد از گذشت ۴ ساعت همه وضعیت پایداری دارند و حال همگی خوب و مساعد است و یا ترخیص شدند و یا تا ساعت‌های آینده همگی ترخیص خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
برچسب ها: درگیری ، دانش اموز ، یاسوج

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :