صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۳۱۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
استاندارد: برای واردات میلیون‌ها خودرو آماده هستیم
رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: گوشی موبایل آیفون ۱۴ ریجستر خواهد شد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: گوشی موبایل آیفون 14 ریجستر خواهد شد.

وی در مورد موضوع واردات خودرو گفت: ما برای واردات میلیون‌ها خودرو آماده هستیم، فرقی هم نمی‌کند که نو باشد یا کارکرده، ما همچنان روی حرف خودمان هستیم.

وی افزود: در حال حاضر در گمرگات 6 هزار خودرو وارد شده که نصف این خودروها ترخیص شده است.

رییس سازمان ملی استاندارد گفت: به محض اظهار هر خودرویی در گمرکات، مشروط بر آنکه گواهی مطابقت داشته باشد، در 24 ساعت ترخیص خواهیم کرد.

برچسب ها: آیفون 14 ، رجیستری

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :