صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۲۹۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴
شهرک‌نشینان اریتره‌ای مخالفِ نظام حاکم کشورشان در اعتراض به حمایت پلیس رژیم صهیونیستی از دولت مستقر اریتره، با نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی درگیر شدند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از فارس، به دنبال درگیری شدید شهرک‌نشینان اریتره‌ای با نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در تل‌آویو ده‌ها نفر مجروح شدند.

وبگاه فلسطینی «سما» به نقل از منابع صهیونیستی گزارش داد در پی این درگیری‌ دست‌کم ۷۵ نفر مجروح شده‌اند که حال ۶ نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است. با این حال، وبگاه «خدشوت هشیتخ» شمار مجروحان را دست‌کم ۱۰۰ نفر اعلام کرد.

وبگاه «روسیا الیوم» نیز به نقل از خبرنگار خود در فلسطین اشغالی گزارش داد شهرک‌نشینان اریتره‌ای شیشه ده‌‌ها مغازه را شکسته‌ و دست‌کم ۲۷ نیروی پلیس رژیم صهیونیستی در این درگیری‌ زخمی شده‌اند.

این درگیری مقابل سفارت اریتره در تل‌آویو آغاز شد و نیروهای پلیس برای متفرق کردن تظاهرات‌کنندگان از گلوله جنگی و شلیک تیرهوایی مکرر استفاده کردند.

این ماجرا از آنجا آغاز شد که عده‌ای از شهرک‌نشینان اریتره‌ای مخالف نظام حاکم کشورشان در اعتراض به مراسمی که سفارت اریتره در خیابان «یاد هاروتز» تل‌آویو برگزار کرده بود، به خیابان‌ها آمدند.

لحظاتی بعد این تظاهرات به درگیری شدید با نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی کشیده شد و تظاهرات‌کنندگان با سنگ، چوب و کیسه‌های زباله به نیروهای صهیونیست حمله کردند.

تظاهرات‌کنندگان پس از عبور از موانع پلیس شیشه ساختمان‌ها و خودروها بخصوص خودروهای پلیس در خیابان یاد هاروتز را شکستند و وسایل یک باشگاه را به آتش کشیدند.

تظاهرات‌کنندگان خشمگین تاکید داشتند که رژیم صهیونیستی با بستن ورودی‌های خیابان یاد هاروتز از «دیکتاتور اریتره» حمایت می‌کنند.

برچسب ها: رژیم صهیونیستی ، سما

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :