صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۲۹۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲
بعد از ۶۰ سالگی احساس به تشنگی در انسان ضعیف می‌شود به همین دلیل این افراد باید هر دو ساعت یکبار مایعات بنوشنند.

به گزارش بولتن نیوز، کم آبی بدن در همه سنین تأثیر می‌گذارد، اما افراد ۶۰ سال به بالا بیشتر در معرض خطر هستند. با افزایش سن، بدن ماهیچه‌های بیشتری را از دست می‌دهد و چربی بیشتری به دست می‌آورد. این بر توانایی در حفظ مقدار طبیعی آب بدن (TBW) تأثیر می‌گذارد.

بعد از ۶۰ سالگی احساس به تشنگی در انسان ضعیف می‌شود به همین دلیل این افراد  باید هر دو ساعت یکبار مایعات بنوشنند.

شایع‌ترین علائم کم آبی خفیف شامل سردرد، حالت تهوع و تغییرات در ادرار (ادرار تیره و کاهش مقدار آن) است.

برچسب ها: تشنگی ، افراد مسن

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :