صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۲۹۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸
معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور از الکترونیکی نمودن گواهی های ولادت و فوت خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از قدس آنلاین، دکتر هاشم کارگر در این مورد اظهارکرد: گسترش دولت الکترونیک و هویت دیجیتال مزایای متعددی در افزایش ضریب اطمینان از اطلاعات هویتی، ثبت بهنگام و پوشش کامل رویدادهای حیاتی را به دنبال داشته است. دراین راستا یکی از برنامه‌های سازمان ثبت احوال ایجاد بستر ثبت الکترونیک ولادت و فوت در سال ۱۴۰۲ بوده است.

وی ادامه داد: این مهم از طریق دریافت الکترونیکی گواهی ولادت و فوت به صورت مستقیم از بیمارستان و انتقال آن به ادارات ثبت احوال در حال عملیاتی شدن است.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور، معاون وزیر کشور بیان کرد: با بهره بردای از دریافت الکترونیکی گواهی ولادت و فوت، فرایند اعلام و ثبت رویدادهای حیاتی درنظام ثبت احوال به صورت کاملا الکترونیکی خواهد بود. به عبارت دیگر می‌توان گفت سازمان ثبت احوال کشور گام نهایی در گذار از ثبت سنتی رویدادهای حیاتی به ثبت دیجیتال را برداشته است.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :