صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۲۷۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
پیرو رایزنی‌های چند روز قبل حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان با همتای سریلانکایی خود در تهران و اعلام آزادسازی زندانیان ....

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایرنا، پیرو رایزنی‌های چند روز قبل حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان با همتای سریلانکایی خود در تهران و اعلام آزادسازی زندانیان دو کشور در آینده نزدیک در چارچوب همکاری‌های انسان‌دوستانه و تلاش‌های سفارت کشورمان در کلمبو، برای اولین بار در روابط کنسولی دو کشور، 9 تن از ملوانان زندانی ایرانی اهل چابهار در سیستان و بلوچستان، به دستور مقامات سریلانکایی از زندان‌های آن کشور آزاد و تحویل سفارت جمهوری اسلامی ایران در کلمبو شدند.

این ملوانان چابهاری به زودی با هماهنگی سفارت کشورمان به میهن و نزد خانواده‌های خود بازخواهند گشت.

همچنین دو زندانی ایرانی نیز در چارچوب موافقت‌نامه‌ انتقال محکومین میان دو کشور و با تلاشهای وزارت خارجه و دادگستری به زودی طی چند روز آینده از سریلانکا به ایران منتقل خواهند شد.

وزارت امور خارجه، پیگیری عفو، آزادی و انتقال زندانیان ایرانی و حمایت حقوقی و کنسولی از ایرانیان خارج از کشور را جزو برنامه‌های اصلی و اقدامات جدی خود می‌داند.

برچسب ها: زندان ، ملوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :