صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۲۷۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸
شأن استادی دانشگاه را پایین نیاورید
زیباکلام در یکی از جدیدترین توییت‌هایش، در واکنش به روز خبرنگار، به دو خبرنگاری که خبر فوت مهسا امینی را به رسانه‌های بیگانه داده بودند تبریک گفته است. این درحالیست که وی از وجه جاسوسی این افراد غفلت کرده است.

گروه سیاسی: زیباکلام در یکی از جدیدترین توییت‌هایش، در واکنش به روز خبرنگار، به دو خبرنگاری که خبر فوت مهسا امینی را به رسانه‌های بیگانه داده بودند تبریک گفته است. این درحالیست که وی از وجه جاسوسی این افراد غفلت کرده است.

به گزارش بولتن نیوز، بهترین پوشش برای جاسوسی، استفاده از عنوان خبرنگار، پزشک بدون مرز، فعال محیط زیست و عناوینی از این دست است، که بتوانند سر در هر سوراخی بکنند! آقای زیبا کلام! استاد علوم سیاسی، هیچ جاسوسی در دستش تابلو نمیگیرد که بنده جاسوسم!

جیسون رضائیان را خاطرتان هست، که دولت آمریکا برای آزادی اش 1.8 میلیارد دلار پول ناقابل تقدیم کرد، گرگی بود که در پوست خبرنگار واشنگتن پست تا نیروگاه هسته‌ای بوشهر نفوذ کرده بود و تا اتاق خواب روحانی پیش رفته بود تا جایی که از مارک ادکلن جناب روحانی و طعم آدامس او هم خبر داشت،

جناب کاووس سید امامی استاد دانشگاه امام صادق را یادتان می آید که در بیابانهای سمنان سایت های موشکی را رصد می کردند؟ در سلول طوری خود کشی کرد که همه انگشت در دهان ماندند! جنابشان فعال محیط زیست و حامی یوز ایرانی بود!

تکلیف سفیر انگلیس افسر اطلاعاتی mi6 روشن است دارد از آدم های خودش حمایت می‌کند، تو چرا عیار سیاست خوانی در ایران را انقدر کم ارزش می‌کنی؟

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :