صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۲۷۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷
کارشناس شبکه بی‌بی‌سی با دفاع از جنایات انگلستان یادآور می‌شود: موفق‌ترین کشورها، مستعمره‌های انگلیس بوده‌اند!

به گزارش بولتن نیوز به نقل از فارس، کارشناس شبکه بی‌بی‌سی با اشاره به اینکه استعمارگزی در آن زمیان چیز بد نبوده عنوان می‌کند: موفق‌ترین کشورهای امروز، مستعمره‌های انگلیس بوده‌اند!

همچنین در ادامه مجری برنامه با دفاع از سیاست‌های چرچیل یادآور می‌شود: چرچیل هر چند استعمارگر توصیف شده اما حداقل‌های معیشت را برای مستعمره‌ها قائل بود؛ مرگ میلیون‌ها نفر مستعمره در قحطی ۱۹۴۳ و عدم کمک‌رسانی انگلیس به آن‌ها، در شرایط جنگی توجیه‌پذیر است؛ سربازان مهم‌تر بودند، در جنگ که نقل و نبات پخش نمی‌کنند!

گفتنی است، در اثر سیاست استعماری دولت انگلیس، تنها در سال‌های ۱۲۹۸-۱۲۹۶ که از آن به‌ عنوان دوران "قحطی بزرگ" یاد می‌شود، از جمعیت ۲۰ میلیونی ایران، حدود ۸ میلیون نفر کاسته شد که بیش از ۳ میلیون نفر فقط به‌ دلیل گرسنگی جان باخته‌اند!

 

برچسب ها: انگلیس ، سیاست‌

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :