کد خبر: ۸۲۶۴۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
وضعیت فرهنگی حاکم بر پیام‌رسان روبیکا به درجه افتضاح و براندازی فرهنگی رسیده.

گروه فرهنگی: وضعیت فرهنگی حاکم بر پیام‌رسان روبیکا به درجه افتضاح و براندازی فرهنگی رسیده.

 

به گزارش بولتن نیوز،آیا با این سیاست زرد و درست کردن یک اینستاگرام داخلی، می‌توان با ولنگاری اینستاگرام مقابله کرد!

 

صفر تا صد روبیکا که قابل رصد کردن است از گرداندگان پیج های تبلیغاتی تا مانکن ها و طراحان لباس. بعد از برداشتن شال و روسری در گام بعدی شلوارها کنار گذاشته شده!

 

آیا مدیران روبیکا را نباید به خاطر ترویج کشف #حجاب و برهنگی و اشاعه فحشا تحت تعقیب قرار داد؟!

 شرکت همراه اول و دیگر مالکان و سهام‌داران روبیکا نباید پاسخگو باشند؟

 

وزیر محترم کشور که دیروز اینطور قاطعانه سخن گفتید، آیا نباید به رئیس همراه اول برای ترک فعل و نکشیدن گوش مدیران این مجموعه تذکر داد؟!

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
حالا ما فرض رو بر این می گیریم که معنای رنگ بندی لوگوی روبیکا رو هم نمی دونن!
نظر شما
* نظر :