صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۲۵۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳
آمریکا نمایندگی خود در منطقه تایوان را گسترش می‌دهد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از فارس، آمریکا نمایندگی خود در منطقه تایوان را گسترش می‌دهد.

یک نهاد خبری آمریکا روز پنج شنبه گزارش داد که مؤسسه آمریکایی در تایوان (AIT)، در حال برنامه ریزی برای توسعه دفتر خود در تایپه است. این اقدام با هدف تقویت تعهد آمریکا در قبال تایوان صورت خواهد گرفت.

سخنگوی مؤسسه آمریکایی در تایوان در جمع رسانه‌ها اعلام کرد که با توجه به روابط قوی آمریکا و تایوان، این نهاد در نظر دارد تعداد کارکنان خود را به منظور حمایت بیشتر از روابط تجاری و فرهنگی میان مردم آمریکا و مردم تایوان افزایش دهد.

وی تاکید کرد که گسترش فعالیت های این نهاد، فرصتی فوق‌العاده برای در راستای رشد بلندمدت آینده موسسه آمریکایی در تایوان در یک مکان واحد و امن فراهم می‌کند.

موسسه آمریکایی در تایوان از سال ۱۹۷۹، عملاً به عنوان سفارت آمریکا در تایوان فعالیت می کند.

برچسب ها: امریکا ، تایوان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :