صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۲۵۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
مدیر هلال احمر فلسطین امروز سه شنبه اعلام کرد که در سایه تداوم تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین واقع در شمال کرانه باختری....

گروه بین الملل: مدیر هلال احمر فلسطین امروز سه شنبه اعلام کرد که در سایه تداوم تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین واقع در شمال کرانه باختری برای دومین روز پیاپی، شرایط انسانی در این اردوگاه بسیار وخیم است.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، وی تاکید کرد که حملات ارتش رژیم صهیونیستی برای دومین روز پیاپی علیه اردوگاه جنین باعث افزایش تعداد شهدا و مجروحین و همچنین آوارگی هزاران فلسطینی شده است.

مدیر هلال احمر فلسطین افزود: اوضاع انسانی در این اردوگاه بسیار وخیم بوده و ساکنان جنین به دارو، آب و غذا نیاز دارند. اشغالگران مانع فعالیت نیروهای امدادگر و نیروهای هلال احمر می‌شوند.

از سوی دیگر مسئولان هلال احمر فلسطین اعلام کردند که تاکنون سه هزار فلسطینی را از اردوگاه جین به دلیل تداوم حملات رژیم صهیونیستی از بامداد روز دوشنبه تاکنون خارج کرده‌اند.

خبرنگار شبکه الجزیره نیز اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست، صدها فلسطینی را مجبور کرده‌اند خانه‌های خود را در اردوگاه جنین ترک کنند.

دبیرخانه اتحادیه کشورهای عضو اتحادیه عرب، رژیم صهیونیستی را به دلیل استفاده از نیروی نظامی بیش از حد خشن علیه مردم جنین در شمال کرانه باختری محکوم کرده است.

اتحادیه عرب همچنین استفاده از جنگنده‌های هوایی علیه افراد غیرمسلح در شهرها، روستاها، اردوگاه‌ها و همچنین حملات و تروریسم شهرک نشینان تحت حمایت ارتش رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

این اتحادیه در بیانیه‌ای تل آویو را «مسئول کامل این تجاوز دانست و این جنایات را به عنوان جنایات جنگی و نقض میثاق‌ها، قوانین و قطعنامه‌های بین‌المللی» عنوان کرد.

برچسب ها: اردوگاه ، اسرائیل

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :