صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۲۴۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷
یک نفر از ارازل سوار آمبولانس شده و با سرعت در این مسیر با دو دستگاه خودرو کوییک و ساندرو برخورد می‌کند که با اقدام پلیس دو نفر از اوباش دستگیر شدند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی لرستان از حمله اوباش به پرسنل و آمبولانس اورژانس استان خبر داد.

محسن آدینه‌وند از ضرب و شتم پرسنل اورژانس شهرستان خرم‌آباد خبر داد و اظهار کرد: گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ استان اعلام شد که بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه در خیابان ارم خرم‌آباد اعزام شد.

وی تصریح کرد: پس از اقدامات اولیه درمانی توسط تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی، در لحظه انتقال مصدوم، یک دستگاه پژو پارس کنار آمبولانس توقف می‌کند و ۵، ۶ نفر با شمشیر که حالت عادی نداشتند از خودرو پیاده شده و متأسفانه در این هنگام با عوامل اورژانس درگیری فیزیکی پیدا می‌کنند که منجر به جراحت پرسنل و آسیب به آمبولانس می‌شوند.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی لرستان ادامه داد: یک نفر از ارازل و اوباش سوار آمبولانس شده و با سرعت بالا در این مسیر با دو دستگاه خودرو کوییک و ساندرو برخورد می‌کند که با اقدام به موقع پلیس رو به رو شده و دو نفر از اوباش دستگیر شدند.

آدینه‌وند با هشدار به کسانی که به واسطه رفتار‌های هنجارشکنانه، منجر به ضرب و شتم پرسنل اورژانس می‌شوند، گفت: هرگونه تعدی به همکاران از مسیر‌های قانونی تا تنبیه و مجازات خاطی پیگیری خواهد شد و این سازمان با تمام توان پیگیر احقاق حق همکاران خواهد بود.

منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :