صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۲۴۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴
کاربران لبنانی شبکه‌های اجتماعی ضمن انتقاد شدید از سفارت آمریکا به دلیل برافراشتن پرچم همجنس‌گرایان، انزجار خود را از این اقدام ابراز داشتند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، اقدام سفارت آمریکا در بیروت در برافراشتن پرچم همجنس‌گرایان، خشم کاربران لبنانی شبکه‌های اجتماعی را به دنبال داشت و آنها به شدت از این اقدام انتقاد کرده و انزجار خود را از آن ابراز داشتند.

سفارت آمریکا در بیروت به مناسبت ماه "همجنس‌گرایان" که غرب از آنها حمایت گسترده‌ای می‌کند، عکسی از برافراشتن پرچم آنها در داخل ساختمان سفارت را منتشر کرده و همراه آن این متن را به اشتراک گذاشت، "همانگونه که بلینکن گفت، این ماه این اصل را به ما یادآوری می‌کند که همه افراد برابر آفریده شدند و انسانیت کامل هر فردی باید به شکلی برابر مورد احترام قرار گیرد".

پس از انتشار عکس، نظرات خشمگینی در زیر آن نوشته شد، از جمله یکی از کاربران نوشته بود، "برای ما در بیروت ماه ژوئن به قلب مقدس حضرت مسیح اختصاص دارد، من در این عکس احترامی برای اعتقادات و آیین‌مان ندیدم"

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :