صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۲۲۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱
رییس فدراسیون جهانی جودو خبر داد: جودوکاران ایران در پایان محرومیت ۴ ساله از حضور در میادین بین المللی، از شهریور امسال می توانند ...

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، ماریوس ویزر رییس فدراسیون جهانی جودو قول داد در پایان محرومیت ۴ ساله جودوی ایران از حضور در میادین بین المللی که شهریور امسال به پایان می رسد، این کشور می تواند به دنیای جودو بازگردد.

ویزر تاکید کرد جودوکاران ایران از ۲۶ شهریور می توانند در تمامی رویدادهای جودو در جهان حاضر شوند.

رییس فدراسیون جهانی جودو با خوش آمدگویی به ورزشکاران ایران در پایان محرومیت ۴ ساله، گفت: امیدوارم فدراسیون جودوی ایران به قوانین احترام بگذارد و دیگر شاهد اتفاقات گذشته نباشیم. دل ما برای آن ها تنگ شده و برای هر کشوری که در مسابقات ما حضور ندارد دلتنگ هستیم.

وی مدعی شد: تعلیق جودوی ایران تصمیم سختی بود و از اینکه این اتفاق بر ورزشکاران ایران اثر منفی داشت متاسفیم.

رقابت های جودوی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ به میزبانی دوحه پایتخت قطر برگزار شد.

برچسب ها: جودو ، ورزشکاران

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :