صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۲۱۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴
رضا شفیع زاده سماکوش شامگاه سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: یک مورد بدحالی محصلان در یکی از مدارس بابلسر در روزهای اخیر ....

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، رضا شفیع زاده سماکوش شامگاه سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: یک مورد بدحالی محصلان در یکی از مدارس بابلسر در روزهای اخیر داشتیم که ۲ دانش‌آموز دختر شیطنت کردند و با کشیدن ضامن کپسول آتش‌نشانی جوی باعنوان مسمومیت راه انداختند که باعث تعطیلی ۲ روزه مدرسه شد.

وی خاطر نشان کرد: اقدامات حفاظتی و امنیتی در مدرسه انجام شد و در نهایت مشخص شد که موضوع مسمومیت جوسازی و شیطنت ۲ دانش‌آموز آموز دختر بوده است.

رییس اداره آموزش و پرورش بابلسر ادامه داد: ۳۸ مدیر مدرسه امسال به دلیل بازنشستگی و ناکارآمدی در این شهرستان جابجا می‌شوند.

شفیع‌زاده سماکوش تصریح کرد: ۲۳ هزار دانش‌آموز در مدارس شهرستان بابلسر در حال تحصیل هستند که از این تعداد پنج هزار دانش‌آموز در ۴۳ مدرسه غیرانتفاعی و ۱۸ هزار دانش‌آموز در ۱۰۷ مدرسه دولتی درس می‌خوانند.

این مقام مسوول گفت: یک چهارم دانش‌آموزان مدارس شهرستان بابلسر در مدارس غیرانتفاعی تحصیل می‌کنند و در تعدادی از مدارس از این دست با مشکل فضا و فیزیک مدرسه مواجه هستیم.

شفیع‌زاده سماکوش خاطرنشان کرد: مدرسه مرحوم مهدی‌تبار هادی‌شهر از مهر ماه سال آینده بازگشایی می‌شود.

رییس اداره آموزش و پرورش بابلسر افزود: دریافت مبلغ اجباری در مدارس دولتی تخلف است، اما خانواده‌ها به خواست خودشان می‌توانند کمک کنند. مدیران حق ندارند ارائه خدمات را منوط به پرداخت پول کنند.

برچسب ها: بابلسر ، مدارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :