صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۲۱۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۶
تنها سایت وزارت خارجه هک شده است
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ادعاهای رسانه‌ای مطرح‌شده مبنی بر دستیابی به اسناد و بانک‌های اطلاعاتی و همچنین هک سرورها و سامانه‌های وزارت امور خارجه را تکذیب کرد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا،  ناصر کنعانی یکشنبه‌شب در موضع‌گیری رسانه‌ای گفت: تمامی سامانه‌های خدمت‌رسان وزارت امور خارجه فعال بوده و در حال بهره‌برداری است.

او افزود: تنها، سایت اطلاع‌رسانی وزارت امور خارجه مورد حمله هکری قرار گرفته که بلافاصله اقدامات لازم انجام شده و هم اکنون در دسترس عموم است.

کنعانی تاکید کرد: اطلاعات منتشرشده به نام وزارت امور خارجه در فضای مجازی جعلی و غیر قابل استناد بوده و ارتباطی با اتفاق امروز نداشته و صرفا بزرگنمایی رسانه‌ای است.

برچسب ها: هک ، وزارت خارجه ، کنعانی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :