صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۲۱۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
بهزاد تیمورپور در یادداشتی نوشت : سهم برنامه سازی صدا و سیما برای ۱۴ میلیون کارگر ایرانی تقریبا صفر است .

گروه فرهنگی: بهزاد تیمورپور در یادداشتی نوشت : سهم برنامه سازی صدا و سیما برای 14 میلیون کارگر ایرانی تقریبا صفر است .

به گزارش بولتن نیوز به نقل از کارگر آنلاین، وی نوشت : جای تاسف دارد برای این قشر عظیم که رهبر معظم انقلاب هر ساله در روز کارگر با آن ها دیدار می کند و تجلیل به عمل می آورد صفر است .

تیمورپور نوشت : تشویق کارگران در حوزه های انگیزشی و اجتماعی در شرایطی که تولید محور پیشرفت ایران اسلامی است و محور تولید کارگران ایران هستند امر واجب است که صدا و سیما با توجه به برنامه های درآمدی خود نگاهی به این قشر ندارد .

وی در این یادداشت نوشته است : باید صدا و سیما سهم برنامه های خود در مستند ، سریال ها ، مسابقات و .. برای کارگران را ایجاد کند .

برچسب ها: صدا و سیما ، کارگر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :