صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۲۰۵۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
بعد از اتفاق دردناک فوت یک نوزاد در بیمارستان امام سجاد شهریار رئیس این بیمارستان عزل شد، اما چون در این مملکت مرسوم است ...

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، بعد از اتفاق دردناک فوت یک نوزاد در بیمارستان امام سجاد شهریار رئیس این بیمارستان عزل شد، اما چون در این مملکت مرسوم است در هنگام وقوع فجایع همیشه مقصر پایین‌ترین رده باشد هیچکس نیست از وزیر بهداشت سئوال کند چرا بالغ بر دو سال است رئیس بیمارستان شهریار همزمان رئیس دو بیمارستان شهرقدس و ملارد نیز بوده است و تجهیز و آموزش پرسنل و راه‌اندازی این دو بیمارستان نیز به وی سپردند!؟

آیا وزارت بهداشت مدیران دیگری نداشته است یا مدیرانش حاضر به حضور در شهرستان‌های حومه تهران جهت راه‌اندازی این بیمارستان‌ها نشدند؟

برچسب ها: بیمارستان ، شهریار

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
مرتضی
|
|
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
بر اساس قانون پزشکان( کارکنان دستگاه های دولتی) حق اشتغال توام در بخش خصوصی را ندارند.از وزیر بهداشت و روسا و مدیران دانشگاه‌ها که هم پست دولتی دارند و هم بیشتر وقت خود را در بخش خصوصی سپری می کنند نباید بیش از این انتظار داشت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :