صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۱۶۲۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹
سرمربی پیشین اسپارتاک مسکو واکنش مثبتی به دیدار تیم‌های ملی روسیه و ایران نشان داد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، آندره چرنیشوف گفت: این خیلی خوب است، تیم ملی ایران حریف قدرتمندی است. تیمی که در سال های اخیر مدام در مسابقات جهانی حضور داشته است. آنها نخستین تیمی بودند که از آسیا بلیت جام جهانی 2022 را گرفتند، بازیکنان ایران در بسیاری از تیم‌های مطرح اروپایی بازی می‌کنند. ایران یک حریف جدی برای روسیه است و دیدار تدارکاتی خوبی خواهد بود.

سرمربی پیشین اسپارتاک مسکو افزود: به علاوه ما منتظر بازی در تهران هستیم، زیرا همیشه سکوهای ورزشگاه پُر از تماشاگر است. خیلی خوشحالم که توانستیم با چنین حریفی به توافق برسیم. مدت زیادی است که تیم ملی فوتبال روسیه با حریف جدی مواجه نشده است. لازم است که قوی‌ترین تیم را تشکیل دهیم تا کسانی را که در بالاترین سطح بازی می‌کنند به تیم ملی فرا بخوانیم. همچنین فراموش نکنید زنیت در ایران برابر سپاهان شکست خورد و این نشان دهنده قدرت فوتبال این کشور است.

برچسب ها: جام جهانی ، سرمربی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :