صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۱۵۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷
سخنگوی وزارت صمت خبر داد که قرار است آیفون ۱۴ رجیستری شود.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از شرق، امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت، از ریجستر شدن گوشی های آیفون ۱۴ خبر داد.

امید قالیباف گفت: آیفون ۱۴ در روند ریجستری قرار دارد و درباره جزییات آن بعداً اطلاع‌رسانی خواهد شد. واردات آیفون ۱۴ به صورت تجاری انجام نمی شود اما به صورت فردی به زودی ریجستری انجام خواهد شد.

برچسب ها: وزارت صمت ، آیفون ۱۴

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :