صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۱۳۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴
کمالوندی:
سخنگوی سازمان انرژی اتمی از ارسال پاسخ ایران به آژانس درباره نحوه بهره‌برداری از سایت غنی سازی فردو خبر داد و اظهارات گروسی...

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایرنا، بهروز کمال‌وندی چهارشنبه شب درباره اظهارات امروز رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که در یکی از خبرگزاریهای بین المللی منتشر شده است، گفت: اگر این مطلب را آقای گروسی گفته باشد احتمال می‌دهم اطلاعات او بروز شده نباشد.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی افزود: یکی از بازرسان آژانس سهوا گزارش کرده بود که ایران در سایت غنی سازی دکتر علیمحمدی(فردو) تغییراتی در رویه بهره برداری انجام داده که پیشتر آن را اعلام نکرده است. بازرسان قبلی در محل حضور یافتند و پس از توضیحاتی که برای آنها داده شد بازرس مذکور به سهو خود پی برد و پس از هماهنگی آنها با دبیرخانه آژانس موضوع عملا حل شد؛ ضمن اینکه امروز هم نامه‌ای از جانب دفتر پادمان سازمان انرژی اتمی ایران در پاسخ به نامه قبلی آژانس در این خصوص ارسال شده است.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :