صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۱۲۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷
فرماندار میامی از وقوع زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۱ ریشتری در شهرستان خبر داد و گفت: کانون این زمین لرزه ۱۲ کیلومتری مرکز شهرستان بوده است.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از مهر، علیرضا آشوری با بیان اینکه زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر در ۱۲ کیلومتری مرکز شهرستان رخ داد، تاکید کرد: مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران ساعت وقوع این زلزله را ۱۹:۲۴ شامگاه شنبه ثبت کرده است.

وی با بیان اینکه عمق این زلزله در ۱۰ کیلومتری زمین بوده است، تاکید کرد: کانون زلزله موقعیتی بین میامی و کلاته خیج اعلام شده است.

فرماندار میامی با بیان اینکه اکیپ ارزیابی آماده اعزام است، بیان داشت: شرایط توسط گروه‌های مدیریت بحران بررسی خواهد شد.

برچسب ها: زمین لرزه‌ ، سمنان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :