صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۱۱۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲
مدیر مرکز راهبری گاز کشور گفت: شب گذشته سخت‌ترین شب گازرسانی در کشور بود و امشب به مراتب سخت‌تر خواهد بود.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، محمدرضا جولایی مدیر مرکز راهبری گاز کشور گفت: اگر میزان مصرف به همین روال ادامه داشته باشد استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی، گلستان و مازندران با افت فشار و قطعی گاز مواجه خواهند شد.

وی گفت: برای سومین روز متوالی دمای زیر یک درجه را تجربه کرده ایم صنعت نفت تمام زیرساخت‌های لازم را جهت توزیع پایدار به کار گرفته، اما به علت افزایش مصرف خانگی و قطع گاز از ترکمنستان و کاهش بالای دما در کل کشور شرایط گاز رسانی بحرانی شده است.

وی افزود: شب گذشته سخت‌ترین شب گازرسانی در کشور بود و امشب به مراتب سخت‌تر خواهد بود و دو استان پر مصرف خراسان رضوی و مازندران باید مدیریت مصرف گاز را از داخل استان اجرا کنند.

برچسب ها: گازرسانی ، کشور

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :