صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۱۰۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶
طبق بخشنامه معاونت توسعه و مدیریت استانداری تهران بنا به درخواست شرکت گاز استان و به منظور صرفه‌جویی...

به گزارش بولتن نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، استانداری تهران:طبق بخشنامه معاونت توسعه و مدیریت استانداری تهران بنا به درخواست شرکت گاز استان و به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی، فردا پنجشنبه ۲۲ دی ماه ادارات شهرستان‌های استان تهران به استثنا ادارات خدمات‌رسان و دارای شیفت کاری، تعطیل می‌باشد. لازم به ذکر است که بانک‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل نیستند.  

برچسب ها: تهران ، بانک‌

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :