صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۰۹۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳
باشگاه استقلال بخشی از رقم قرارداد بازیکنان و مربیان خارجی خود را از مطالبات آبی‌ها بابت فروش اللهیار صیادمنش پرداخت کرد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، علی فتح‌الله‌زاده که جهت پیگیری و دریافت حق باشگاه استقلال از انتقال اللهیار صیادمنش از باشگاه فنرباغچه راهی ترکیه شده، پس از دریافت 170 هزار دلار از قسمتی از حق انتقال این بازیکن و تأمین 50 هزار دلار دیگر، مطالبات اعضای خارجی کادر فنی استقلال، کوین یامگا و رافائل سیلوا را به حساب آن‌ها واریز کرد.

استقلال قسمتی از مطالبات خود را از باشگاه فنرباغچه که از مدت‌ها قبل باقی مانده بود، دریافت کرده که با تلاش مدیرعامل باشگاه و همکاران او، مطالبات مربیان خارجی و 2 بازیکن خارجی تیم واریز شد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :