صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۰۸۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
استارلینک موظف به رعایت قوانین کشور است
«عیسی زارع پور‌» در حاشیه جلسه هیات دولت درباره اینترنت ماهواره‌ای و فعالیت آن در ایران اعلام کرد: «قبلا هم عرض کردم از فعال شدن...

به گزارش بولتن نیوز به نقل از پنجره، «عیسی زارع پور‌» در حاشیه جلسه هیات دولت درباره اینترنت ماهواره‌ای و فعالیت آن در ایران اعلام کرد: «قبلا هم عرض کردم از فعال شدن اپراتورهایی که اینترنت را به صورت ماهواره‌ای ارائه میکنند استقبال میکنیم. همین الان هم دو سه تا اپراتور هستند که در نقاط دورافتاده روستایی داریم از اینترنت ماهواره‌ای آنها استفاده میکنیم. »

او تاکید کرد هر کسی که طبق قوانین بین المللی بخواهد در ایران فعالیت کند باید لندینگ رایت یا قواعد کشور را رعایت کند: «این لندینگ رایت را به تمامی اپراتورهای ماهواره‌ای از جمله استارلینک، وان وب و باقی اپراتورها ابلاغ کردیم. اگر این قواعد را بپذیرند ما استقبال می‌کنیم زیرا هنوز ۳ هزار روستا داریم که متصل به اینترنت نیستند.اگر قواعد را بپذیرند کامل استقبال میکنیم.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :