صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۰۸۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷
استانداری یزد دوشنبه شب در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ادارت دولتی تا اول اسفند سال‌جاری از روز شنبه تا چهارشنبه فعالیت دارند...

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایرنا، در این اطلاعیه آمده است: شعب منتخب بانک‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان در این موضوع استثنا هستند و همچنین تمامی مدارس نیز به صورت غیرحضوری اداره می‌شود.

این تصمیم با استناد به بند چهار بسته تفصیلی مدیریت بحران تامین پایدار انرژی از طرف دبیرخانه شورای امنیت ملی ابلاغ و فعالیت حضوری کارمندان ادارات، شرکت‌های دولتی و نهادهای عمومی استان از هشتم دی‌ماه جاری تا اول اسفند امسال را شامل می‌شود.

در این اطلاعیه بر ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های ناظر بر چگونگی تنظیم دمای محیط کاری صرفه‌جویی در مصرف گاز و برق و بهره‌گیری حداکثری از روشنایی طبیعی در محیط کار تاکید شده است .

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب ها: بانک‌ ، کارمندان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :