صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۰۸۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴
عضو کمیسیون آموزش: در حال حاضر ۳۰۰ هزار بازمانده تحصیلی در مقطع ابتدایی وجود دارد و ۵۰۰ هزار نفر نیز در نرخ گذر تحصیلی کمبود داریم.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از عصر ایران، محمد وحیدی در گفت و گو با ایسنا به ۸۰۰ هزار نفر افت تحصیلی در کشور اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر ۳۰۰ هزار بازمانده تحصیلی در مقطع ابتدایی وجود دارد و ۵۰۰ هزار نفر نیز در نرخ گذر تحصیلی کمبود داریم.

وی انسداد مبادی ورودی، نگاه به آینده و آمار و برنامه‌ریزی را دو شاخص مهم سواد آموزی دانست و ادامه داد: با نگاه به آینده متوجه می شویم آمار و داده ها پالایش نشده که این موضوع باید در حوزه سواد آموزی در مناطق روستایی، عشایری و شهری انجام شود.

وحیدی تأکید کرد: در محور اصلی بازماندگان از تحصیل، دستگاه‌های اجرایی همچون مخابرات، پیام فراگیر دهند تا کودکان به سیستم آموزش و پرورش بازگردند؛ همچنین انتظار می رود حوزه بهزیستی، دهیاران، شوراها، گروه‌های جهادی و بسیج نیز همکاری‌های لازم در شناسایی کودکان را داشته باشند.

برچسب ها: تحصیل ، مخابرات

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :