صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۰۸۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
۱۴ ماهیگیر ایرانی آزادشده از چنگال گروهی تروریستی در سومالی پس از ۸ سال اسارت؛ دیشب از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به وطن بازگشتند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، مراسم ویژه‌ای در فرودگاه با حضور خانواده‌های این ماهیگیران آزاد شده و نمایندگان وزارت امور خارجه برگزار و از آنان استقبال شد. این هم وطنان پس از دریافت خدمات بهداشتی به زادگاهشان، بندر چابهار اعزام شدند.

براساس گزارش صدا و سیما، این ۱۴ ماهیگیر، در آب‌های بین المللی در نزدیکی کشور آفریقایی سومالی به اسارت گروه تروریستی الشباب درآمدند. این افراد پس از مدت‌ها رایزنی وزارت امور خارجه و نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در کنیا با تعامل مسئولان دولتی، روسای قبایل و ریش سفیدان سومالی آزاد شدند.

برچسب ها: ماهیگیران ، سومالی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :