صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۰۷۸۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: روزانه ۲۵۰ میلیون لیتر فرآورده نفتی در کشور توزیع می‌شود که ۷۰ درصد آن توسط ناوگان زمینی در حال انجام است.

به گزارش گروه انرژی بولتن نیوز به نقل از ایرنا، علی‌اکبر نژاد علی امروز در مراسم عملیاتی شدن اولین تفاهم‌نامه سه جانبه در خصوص نوسازی و تقویت ناوگان حمل و نقل فرآورده‌های نفتی کشور به تعداد ۵۰۰ دستگاه کامیون کشنده سوخت رسان با اشاره به اینکه سوخت رسانی فرایند ویژه‌ای است که انجام می‌شود، افزود: در این راستا شرکای تجاری زیادی داریم که بخش بزرگی از آنها در حمل و نقل زمینی فعال است.

وی با بیان اینکه روزانه ۲۵۰ میلیون لیتر عرضه فرآورده‌های نفتی در کشور انجام می‌شود، ادامه داد: ۷۰ درصد توسط حمل و نقل زمینی انجام می‌شود.

نژادعلی تاکید کرد: برای نوسازی نیاز است اقداماتی انجام شود.

وی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه ساخت ۵۰۰ نفتکش جاده‌ای در سال گذشته، گفت: بعد از گذشت ۱۰ ماه به راه‌اندازی و نوسازی این ناوگان رسیدیم و امیدواریم بتوانیم حداکثر بهره‌برداری را برای نوسازی ناوگان داشته باشیم.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :