صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۰۷۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹
یک عضو هیات مدیره استقلال می‌گوید این باشگاه به زودی بدهی‌هایش را پرداخت می‌کند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، حجت کریمی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال پیش از داربی در بین خبرنگاران اظهار کرد: امیدواریم تیم بتواند پس از مدتی طولانی بازی خوبی داشته باشد.

او ادامه داد: حدود ۹۰ میلیارد وام گرفتیم که بدهی‌های باشگاه را نیز از این طریق پرداخت خواهیم کرد. کلا وام نمی‌دادند، ۱۰۰ میلیارد تومان سپرده داشتیم که آن را برداشتیم و سند باشگاه را گذاشتیم. تمام بدهی‌ها را به صورت کامل با همین پول پرداخت می‌کنیم.

کریمی درباره شایعه ترک ایران توسط بازیکنان خارجی استقلال عنوان کرد: همه بازیکنان هستند و کسی نمی‌رود.

این عضو هیات مدیره استقلال در خصوص آماده شدن کمپ حجازی گفت: فقط زمین آماده شده و کمپ هنوز به صورت کامل تجهیز نشده است که قابل استفاده باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :