صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۰۷۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲
رییس دادگستری گلستان گفت: جمعی از فعالان تولیدی استان برای کمک به آزادی یک محکوم به قصاص مشارکت کردند و وی را پس از ۱۲ سال از زندان آزاد کردند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از فارس، حیدر آسیابی اظهار کرد: در این گلریزان علاوه بر فعالان بخش تولید استان و خیران، تعدادی از همبندان سابق این محکوم به قصاص هم برای کمک به او قدم پیش گذاشتند.

وی افزود: اولیای دم هم، پادرمیانی دستگاه قضایی و خیران را پذیرفتند و از اجرای حکم قصاص منصرف شدند.

آسیابی ادامه داد: محکوم به قصاص سال ۸۹ مرگ یک جوان را رقم زد و پس از صدور حکم قصاص به درخواست اولیای دم، در انتظار اجرای حکم بود.

وی افزود: در چند سال گذشته بارها اعضای شورای حل اختلاف ، بزرگان و ریش سفیدان برای بخشش، پادرمیانی کردند که بی نتیجه بود اما امسال و پس از در نوبت اجرا قرار گرفتن حکم ، رایزنی با حضور مسوولان قضایی از سر گرفته شد که نتیجه بخش بود و اولیای دم به گذشت راضی شدند.

رییس کل دادگستری گلستان گفت: با آزادی این مرد جوان که حالا در آستانه ۴۰ سالگی قرار دارد تعداد محکومین به قصاص که امسال در گلستان فرصت زندگی دوباره یافته اند به ۱۶ نفر رسید.

منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: گلریزان ، قصاص ، اولیای دم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :