صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۰۷۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۸
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در شورای اداری شهرستان فردوس در جریان مطالبات توسعه این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش بولتن نیوز، «سیدصولت مرتضوی» در ادامه سفر دو روزه خود به خراسان‌جنوبی به عنوان نماینده تام‌الاختیار رئیس‌جمهور در شورای اداری شهرستان فردوس حضور یافت.

در این نشست که با حضور مدیران شهرستان برگزار شد، روند اجرای مصوبات دور اول سفر هیات دولت بررسی و در خصوص تسریع در اجرای پروژه‌های شهرستان تصمیمات لازم اتخاذ شد.
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وعده داد مطالبات مطرح شده به صورت ویژه در سطح ملی دنبال شود.
 
رئیس‌جمهور به همراه شماری از اعضای هیات دولت در نخستین سفر دور دوم سفرهای استانی دولت صبح پنجشنبه وارد بیرجند شد.
 
۱۵ عضو هیات دولت، آیت‌الله رئیسی را در اولین مقصد دور دوم سفرهای استانی همراهی کرده و به عنوان نمایندگان تام‌الاختیار رئیس‌جمهور در شهرستان‌های استان حضور یافتند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :