صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۰۶۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
محمد اسلامی روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران با اعلام این که مسئولان آژانس در روزهای آینده به ایران می‌آیند گفت...

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، محمد اسلامی روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران با اعلام این که مسئولان آژانس در روزهای آینده به ایران می‌آیند گفت: تعاملات‌ ما با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برقرار است و امیدواریم در جهت رفع این موانعی که وجود دارد، گامی به جلو برداشته شود.

اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که وضعیت آلودگی هوا همه را رنج می‌دهد، گفت: . تلاش ما این است که از انرژی هسته ای در این زمینه استفاده کنیم. البته گام های مقدماتی برداشته‌ایم ولی هنوز در نقطه صفر هستیم. تلاش کردیم تاثیراتی که می‌توانیم بر محصولات نفتی به خصوص مازوت را آزمایش کنیم تا از طریق پلاسما بتوانیم سولفور را کاهش دهیم. در مقیاس آزمایشگاهی جواب گرفته ایم و امیدواریم با پالایشگاهی که مازوت تولید می‌کند ، این برنامه را اجرایی کنیم.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :