صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۰۶۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
سابریست‌های ایران در رنکینگ جهانی صعود کردند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایرنا، فدراسیون جهانی شمشیربازی پس از پایان مسابقات گرندپری فرانسه، رنکینگ جدید بازیکنان را اعلام کرد که بر این اساس سابریست های ایران صعود کردند.

بر این اساس علی پاکدامن از رده ۱۴ به ۱۳، محمد رهبری از ۴۲ به ۳۹ و محمد فتوحی از ۴۶ به ۴۲ صعود داشتند.

در ادامه این رده‌بندی نیما زاهدی نیز با دوپله صعود از رده ۵۶ به ۵۴ و فرزاد باهر هم از رنکینگ ۱۵۸ به ۱۳۱ ارتقا یافتند.

منبع: ایرنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :