صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۰۵۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
شکست برابر قند کاترین آمل، جریمه ۳۰ درصدی اعضای تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و تعطیلی تمرینات آنها را به دنبال داشت.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، محمد حسین عراقی‌زاده قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان در گفت‌وگو با پایگاه خبری باشگاه، پس از شکست 2 بر یک تیم فوتسال این باشگاه مقابل قند کاترین آمل اظهار داشت: بعد از این شکست و تشکیل جلسه فوق‌العاده هیئت مدیره باشگاه، تمرینات تیم تا اطلاع ثانوی تعطیل و 30 درصد از قرارداد تمام بازیکنان و مربیان تیم فوتسال باشگاه کسر شد.

گیتی‌پسند در چهار هفته گذشته متحمل 2 شکست و یک تساوی شده بود. این تیم با 33 امتیاز، در جایگاه سوم جدول لیگ برتر فوتسال ایستاده و  9 امتیاز با تیم صدرنشین مس سونگون فاصله دارد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :