صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۰۳۸۸۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱
عصر امروز پس از برد تیم ملی فوتبال ایران در برابر ولز در رقابت‌های جام‌جهانی فوتبال، مردم در شهرهای مختلف کشور به خیابان‌ها آمدند و ابراز شادمانی کردند.

گروه ورزشی: عصر امروز پس از برد تیم ملی فوتبال ایران در برابر ولز در رقابت‌های جام‌جهانی فوتبال، مردم در شهرهای مختلف کشور به خیابان‌ها آمدند و ابراز شادمانی کردند.

به گزارش بولتن نیوز، دراین‌بین رسانه‌های ضدانقلاب که حامی حذف ایران از جام جهانی فوتبال بودند، ترجیح دادند در این مورد سکوت پیشه کنند و شادی مردم ایران را پوشش ندهند.

در مواردی هم همراهی و پیوستگی مردم ایران زیر یک پرچم، عصبانیت ضدانقلاب را در پی داشته است.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
همه؟؟
بله غیر از وطن فروشانی همانند تو
ناشناس
|
|
۰۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
صادق زیبا کلام که مرگ عجوزه انگلیس خبیث قاتل وغارتگرملتها ومنابع کشورهاازجمله مرگ ۹میلیون ایرانی را مانندمرگ مادربزرگ خودمیدانددریوتویوب خوشحالی اش راازباخت تیم ملی فوتبال ایران درمقابل انگلیس ابرازکرده وشعف خودرا ازهمسویی فریب خوردگانی چون وریا غفوری علی کریمی وعلی دایی اعلام کرده است.این سرسپرده آمریکا واروپا واسراییل آینه تمام نمای یک هویت باخته ذلت طلب ضدملی است که مانندوزیرامور خارجه دولت بی تدبیر گذشته ماموریت خالی کردن دل مردم ایران وتبلیغ تسلیم طلبی درمقابل دشمنان ایران را بعهده گرفته است.
علی
|
|
۰۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
مرگ بر کومله و دمکرات و پژاک و علی کریمی و دایی و وریا کومله ای و همه افراد جنایتکار ضد مردمی و کشور ایران عزیزوم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :